22 Nisan 2015 Çarşamba

Bordo Ruj!

Bordo ruj bildiğiniz gibi son zamanların en güzel trendlerinden biri ve oldukça popüler. Peki siz güzel bir tane bulabildiniz mi? Rahatça kullanabiliyor musunuz? Ben kendi yöntemimi size anlatayım. 
Güzel bir ruj bulduğumu belirtmekle başlamak istiyorum. Hepinizin bildiği gibi MAC zaten harika bir marka. Ben de bu markanın Nordstorm adlı modelini kullanıyorum. 
Şöyle göstereyim
 
Buğday temli olduğum için oldukça koyu bir ton seçtim. Ruju sürmeden önce dudaklarımı dudak kalemiyle çiziyorum ve kalıcı olması için iç kısmınında dolduruyorum. Normalde 2-3 saat kalacak olan ruj bu yöntemle nerdeyse tüm gün dayanıyor. 
Yine MAC'ten Plum'ı tercih ediyorum. 
Rujumun mat görünmesini istediğim için sürdükten hemen sonra bebek pudrası çok ince bir katman (ben parmağımı kullanıyorum) sürüyorum. İstediğim görüntüyü böyle sağlıyorum. 

Fakat MAC pahalı geliyorsa veya sürekli ruj kullanmayan biriyseniz Flormar tercih etmenizi öneririm. Özellikle Deluxe Cashmere serisi oldukça iyi. 


Bordo için DC-26 ya da DC-30 tercih edebilirsiniz. (Fotoğraftaki 26)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder