25 Nisan 2015 Cumartesi

Loreal Magique CC Cream Anti-Redness

BB kremlerden sonra yeni moda olan CC kremler artık bir çoğumuzun bildiği gibi colour corrector yani renk düzenleyici olarak geçiyor.
Benim ilk CC krem deneyimim loreal paris'in anti-redness isimli cc kremi oldu. Kelimenin tam anlamıyla muhteşem bir ürün. Yüzdeki kızarıklıkları ve renk eşitsizliklerini düzenliyor hemde daha sağlıklı bir görüntü veriyor.Bu kadar iyi özellikleri vad eden bir ürünü kullanmayı kim istemezki? 
Loreal 3farklı üründen oluşan bir CC krem serisi çıkardı
NUDE MAGİQUE CC CREAM ANTİ-FATİGUE (somon):Dinlenmiş , bir cilt görünümü vad ediyor.
NUDE MAGİQUE CC CREAM ANTİ-DULLNESS ( mor) :Cildinizi rahatlatacağını vad ediyor.
NUDE MAGİQUE CC CREAM ANTİ-REDNESS (yeşil) : Yüzdeki kızarıklıklaro düzelterek cilt tonunuzu eşitliyor.

Bu üç seriden benim  hergün kullandığım bana fondoten kullanmama ihtiyac gerektirmeyen yeşil renkli ürünü oldu.Benim  yüzümde kızarıklıklar ve azda olsa renk eşitsizliğim oldugu için ben tercih ettim. Bu ürünlerin hepsi spf 20 koruyuculu bu ürünü kullandıktan sonra altına güneş koruyucu bir ürün kullanmama gerek kalmıyor.
 Renginin yeşil olmasının sebebi zıt rengi kırmızıyı örtmel ve bunu başarılı bir şekilde sağlıyor. Ben ürünü real techniques expert brush fırçasıyla kolaylıkla uyguluyorum ve sonuctan cok memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder